استاندار یزد: برای ارائه نان باکیفیت به مردم باید مجموعه کارخانجات سنتی فعال در این حوزه نوسازی شود.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸ 05 June 2022

مهران فاطمی در جلسه فوق العاده گندم، آرد و نان گفت: آرد باید سالم و نان باید باکیفیت و در شان مردم باشد که یکی از لازمه‌های تحقق این مهم، نوسازی مجموعه کارخانجات سنتی فعال در حوزه آرد و توسعه و حمایت از کارخانه‌های مدرن و صنعتی است.


وی با تقدیر از فعالیت‌های مجموعه اتحادیه نانوایان و همچنین نانوایی‌های فعال در سطح استان افزود: جامعه نانوایان، جامعه‌ای زحمتکش و خدوم بوده و تعهد و همت آن‌ها شایسته تقدیر است.


استاندار، نظارت بر اجرای درست امور را یکی از وظایف دولت خواند و بر تشدید نظارت تیم‌های بازرسی سازمان صمت، جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتحادیه نانوایی‌ها بر عملکرد نانوایان برای تشخیص تخلفات و انحرافات احتمالی در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تأکید کرد.


وی ادامه داد: در این راستا باید جلسه توجیهی فوق العاده‌ای با حضور بازرسان برگزار و نحوه تشخیص تخلف و انحراف‌های احتمالی در روند توزیع آرد برای آنان تشریح و تبیین شود.


فاطمی با تاکید بر بررسی ویژه گزارش‌های مردمی واصله در این حوزه اظهار داشت: مردم از ناظران ما در سطح استان هستند، بنابراین معرفی گسترده‌تر سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و ۳۱۲۷ سازمان جهاد کشاورزی برای گزارش تخلفات این حوزه توسط مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها: نوسازی ، استاندار ، آرد ، دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار