استاندار کهگیلویه وبویراحمد، حمایت همه جانبه از سرمایه گذار، کارآفرین، بازار سرمایه و صادرات در همه بخش های استان به خصوص کشاورزی را راهبرد و اولویت اصلی بیان کرد.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ 02 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سیدعلی احمدزاده در دیدار محمد همایون مدیرعامل هلدینگ سپیدان سلامت پارس برحمایت از سرمایه گذاران واقعی تاکید کرد و گفت: با تمام وجود از سرمایه گذارانی که برای توسعه استان در بخش های مختلف قدم بر می دارند حمایت خواهیم کرد.
وی سرمایه گذاری، تولید و اشتغال را از مهمترین خواسته دولت دانست و اظهار داشت: به سرمایه گذاران با اراده، انگیزه و پای کار در عملیاتی و اجرایی کردن طرح های اقتصادی با جدیت حمایت می کنیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به توانمندهای استان در بخش آب، خاک و کشاورزی، تولیدات و محصولات باعی و کشاورزی و نیاز اساسی استان به صنایع وابسته به آن اشاره کرد و گفت: استان آماده برای هر نوع سرمایه گذاری شده است و با تدوین ساز و کارهای مناسب مبتنی بر قانون، بستر فعالیت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی را فراهم کرده است.
وی تصریح کرد: صنایع تبدیلی و فرآوری در بخش محصولات کشاورزی، صنایع وابسته به بلوط، احداث سردخانه ۳۰ هزار تنی، گاوداری شش و یا سه هزار راسی، صنایع لبنی، مجتمع ها و ۱۶ شهرک گلخانه ای، مرغداری های گوشتی و تخم گذار را از جمله طرح های آماده واگذاری برای سرمایه گذاری برشمرد.
وی با بیان اینکه، تمام قد از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران پای کار حمایت می کنیم گفت: وجود تسهیلات کافی در استان و زیرساخت های لازم، پای کار بودن مدیر دستگاه های اجرایی به خصوص حوزه اقتصادی و سیستم بانکی زمینه را برای هرگونه سرمایه گذاری در بخش اقتصادی فراهم کرده است.
استاندار با بیان اینکه، تکلیف داریم که پاسخگوی مشکلات سرمایه ‌گذاران باشیم اظهار داشت: در کهگیلویه وبویراحمد که هم مناطق سردسیری داریم و هم مناطق گرمسیری باعث ایجاد محصولات متنوع و دارای ویژگی های خاص است که می تواند مقصد سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد.
دکتراحمدزاده به موضوع بازی های جام جهانی قطر اشاره کرد و گفت: برای صادرات تولیدات استان از جمله آب معدنی، سیب، صنایع دستی، مرکبات آماده هستیم و در این خصوص شرکت هلدینگ سپیدان سلامت پارس می تواند اقدام کند.
مدیرعامل هلدینگ سپیدان سلامت پارس هم گفت: آمادگی داریم تا یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آورده در بخش کشاورزی این استان سرمایه گذاری کنیم.
محمد همایون اظهار داشت: خواهان سرمایه گذاری در احداث سردخانه ۳۰ هزار تنی، مجتمع کشت و صنعت، کارخانه تولید رب گوجه فرنگی، مجتمع گلخانه ای، کارخانه فرآوری محصولات باغی و کشاورزی، ایجاد مرکز آموزشی فعالیت های کشاورزی و کارخانه بسته بندی و صادرات محصولات به خارج از کشور در این استان هستیم.
وی تصریح کرد: در رابطه با صادرات اقلامی از تولیدات استان که در بازی های قطر مورد استفاده هستند برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.
همایون یادآور شد: ارتباط خوبی با فعالان اقتصادی و تجار کشورهای عمان و قطر داریم و در رابطه با صادرات تولیدات استان می توانیم اقدامات لازم را داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار