پیکر و مطهر شهید «جوهر نوری» پس از 35 سال چشم انتظاری، بر روی دستان مردم شهیدپرور جوانرود تشییع و در گلزار شهدا این شهرستان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۱۰۴۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 01 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، پیکر و مطهر شهید «جوهر نوری» پس از ۳۵ سال چشم انتظاری همزمان سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) بر روی دستان مردم شهیدپرور جوانرود تشییع و در گلزار شهدا این شهرستان به خاک سپرده شد.

سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید تفحص شده پاسدار شهید ضمن تشکر از ملت غیور، ولایت‌مدار و انقلابی و شهیدپرور منطقه اورامانات و جوانرود؛ شهید نوری را یکی از اسناد بصیرت، دشمن‌شناسی، ولایت‌مداری، حقانیت و مظلومیت ملت ایران اسلامی معرفی کرد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب توطئه‌های متعددی را بر ملت ایران تحمیل کردند و خیال می‌کردند با این اقدامات حرکت ملت ایران را متوقف خواهند کرد، اما بعد از چهل سال دریافتند که ملت قهرمان همچنان به راه آرمان‌های امام و انقلاب پایبند هستند و این راه را ادامه خواهند داد

این همرزم شهید خاطرنشان کرد: الان یک کارنامه پیروزمند از ملت شریف ایران و یک کارنامه ناجوانمردانه از دشمنان داریم، چرا که از هیچ دشمنی بر علیه ملت ایران کوتاهی نکردند

عظیمی افزود : نسل جوان و نوجوان و آیند‌گان ما بدانند ملت بزرگ ما با دست خالی و حداقل امکانات در برابر همه مستکبرین ایستاد و پوزه دشمن را به خاک مالیدن و این را همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، بسیجی شهید «جوهر نوری» متولد ۱۳۳۵ و از جوانرود عازم جبهه شد، در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۳۶۵ در منطقه شاخ شمیران به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک این شهید در منطقه برجای ماند که اخیرا با تلاش گروه‌های تفحص شهدا پیکر مطهر شهید نوری تفحص و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار