مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: عملیات گازرسانی به ۴۳ روستای بخش مرکزی روانسر در قالب خوشه «نهرابی» با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹ 01 June 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «سیروس شهبازی» روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار روانسر و بررسی مشکلات گازرسانی به روستا‌های این شهرستان افزود: علاوه بر گازرسانی به این روستا‌ها، ۴۵ واحد صنعتی نیز از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

وی ادامه داد: از ۲۶.۵ کیلومتر شبکه فلزی تاکنون هفت کیلومتر و از ۹۱ متر شبکه پلی اتیلن تاکنون ۶۲ کیلومتر آن اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه اعتبار اجرای این پروژه حدود ۷۰۰ میلیارد ریال است، اظهار داشت: گازرسانی به خوشه «نهرابی» روانسر از مدت‌ها پیش به علت ناتوانی پیمانکار متوقف شده بود و در سال گذشته پیمانکار جدیدی انتخاب شده و با شتاب بشتری در حال اجرای پروژه است.

شهبازی اضافه کرد: تلاش داریم تا پایان سال پرونده پروزه‌های گازرسانی به شهرستان روانسر بسته شود.

وی در ادامه با اعلام اینکه شهرستان روانسر ۱۵۶ روستا دارد که ۱۱۸ روستای آن قابل گازرسانی است، گفت: از این تعداد ۹۵ روستای آن بالای ۲۰خانوار است که هم اکنون ۷۸ روستای شهرستان گازدارو گازرسانی به ۳۹ روستا نیز در دست اجرا می‌باشد.

روانسر ۱۵ هزار و ۶۵۰ مشترک گاز در بخش شهری و روستایی دارد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار