فرماندار پاوه با اعلام اینکه در بحث ارزاق عمومی هیچ کمبود و مشکلی در این شهرستان وجود ندارد، گفت: تمام اقلام مورد نیاز مردم در بازار پاوه موجود است و با نظارت دستگاه‌های مربوطه و قیمت‌های مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۰۴۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 30 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از  ایرنا؛ «اردشیر رستمی» در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان پاوه در فرمانداری با اعلام اینکه در ماه‌های فرودین و اردیبهشت امسال ۹۹۰ مورد بازرسی از واحد‌های مختلف صنفی شهرستان انجام شده است، افزود: در این بازدید‌ها ۷۹ پرونده تخلف برای متخلفان صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

رستمی همچنین با اشاره به تشدید نظارت‌ها در سطح شهرستان، اظهار کرد: پس از اجرایی شدن طرح عادلانه سازی یارانه‌ها ۴۸۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف انجام شده که ۲۹ پرونده برای متخلفان تشکیل گردید.

وی همچنین با اشاره به مشارکت بخشداران تابعه در گشت و بازرسی‌های مشترک از بازار گفت: ۱۴ گشت مشترک در سطح شهرستان انجام شده است.

فرماندار پاوه در ادامه بر ضرورت راه‌اندازی بازار روز میوه و تره‌بار تاکید کرد و از شهردار پاوه خواست سریعا نقطه یه نقاطی را برای راه‌اندازی این بازار با قیمت مناسب برای شهروندان مشخص کند تا با همراهی بخش خصوصی این بازار کاربردی و مفید برای شهروندان پاوه را راه اندازی کنیم.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار