مدیر کل تعزیرات حکومتی در کرمانشاه، از تعطیلی سه واحد نانوایی متخلف و یک واحدفروش لوازم خانگی در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ 22 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، قهرمان شاهی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، از تشدید نظارت بر بازار استان خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته در بازرسی مشترک تعزیرات حکومتی، اصناف و اداره اماکن سه واحد نانوایی متخلف به علت کم فروشی و تکرار تخلفات و همچنین یک واحد فروش لوازم خانگی که خود محصولات را ضمانت کرده و دارای شاکی بوده، در شهر کرمانشاه پلمب شد.

وی ادامه داد: بازرسی‌های دوره‌ای بیشتر شده و نانوایی‌هایی که خودسرانه تعطیل کنند و یا قصد کم فروشی، گران فروشی و از همه مهمتر عرضه خارج از شبکه آرد سهمیه‌ای داشته باشند، علاوه بر جزای نقدی که تا ۵ برابر افزایش یافته، تعطیلی آن‌ها جزء اولویت‌های تعزیرات حکومتی است. البته بنر تخلف هم بر درب واحد صنفی نصب می‌شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: تعزیرات حکومتی به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات بحث شدت برخورد‌ها را مدنظر دارد، اما برخورد قانونی با کم‌فروشی و یا گران‌فروشی در بازار زمانی موثر خواهد بود که در کنار نظارت و کنترل متولیان، مردم هم به عنوان مطالبه‌گران اصلی از کنار تخلفات به راحتی عبور نکنند و تخلفات را اطلاع‌رسانی کنند تا در عرصه وقت رسیدگی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار