مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد قانونی و جریمه نقدی متخلفان اقتصادی خبر داد و گفت: در یک روستای حومه کرمانشاه مقدار ۴۳۸ کیسه آرد یارانه‌ای کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ 11 May 2022

کشف ۴۳۸ کیسه آرد یارانه‌ای احتکاری در کرمانشاه/متخلفان اقتصادی جریمه شدندقهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در یک انبار در حومه شهر کرمانشاه ۴۳۸ کیسه آرد کشف شد با برسی‌های انجام شده و عدم ارائه مدارک لازم، ابن انبار توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت پلمپ شد.

وی افزود: بر اساس گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت ۴۳۸ کیسه آرد یارانه به قصد عرضه خارج از شبکه احتکار شده بود.

شاهی با اشاره به اینکه این پرونده در شعبه اول به دلیل عجز از ارائه اسناد و مدارک توسط متهم که موجبات ظن اتهام را برطرف نماید، برسی شد، تصریح کرد: پس از ثبت و جری تشریفات قانونی و اخذ اظهارات و استماع دفاعیات و صدور قرار مناسب بر اساس مواد قانونی متخلف را علاوه بر عرضه کالا در شبکه به مبلغ ۱۴۳ میلیون و ۶۶۴ هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم نمود.

شاهی با اشاره به اجرای طرح ضیافت در ماه رمضان افزود: این طرح با همکاری دستگاه‌های نظارتی جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت، مرکز بهداشت، دامپزشکی، نیروی انتظامی و ... از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون تعداد ۲ هزار و ۲۶۹ فقره پرونده تشکیل و به این اداره کل ارسال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه در این طرح متخلفان اقتصادی جریمه شدند، گفت: ضمن رسیدگی ۱۰۰ درصدی به پرونده‌ها و مختومه نمودن کلیه پرونده‌ها متخلفان را به مبلغ ۲ میلیارد و ۵ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۹۱۵ ریال جریمه نقدی محکوم گردیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار