رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: تعدادی از ماموران وظیفه شناس پلیس در شهرستان های پاوه و جوانرود پس از یافتن اموال مفقودی مردم، آن ها را به صاحبانشان بازگرداندند.
کد خبر: ۱۰۴۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 09 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "حمیدرضا نورایی" اظهار داشت: در مورد نخست سرگرد "بهرام اسکندی" رئیس کلانتری 14 نودشه حین انجام ماموریت و گشتزنی در مسیر روستای هجیج - بقعه سیدعبدالله به یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون برخورد می کند.

وی افزود: این همکار وظیفه شناس در ادامه با انجام تحقیقات لازم موفق به شناسایی مالک گوشی تلفن همراه که یک خانم بود شده و نسبت به تحویل گوشی به وی اقدام می کند.

سرهنگ نورایی ارزش گوشی تلفن همراه عودت شده به صاحبش توسط سرگرد اسکندری را حدود 200 میلیون ریال ذکر کرد.

رئیس بازرسی انتظامی استان ادامه داد: در مورد دیگر نیز سرگرد "عنایت احمدی فر"، ستوانیکم "جلال رحیمی" و سرباز وظیفه "رامین مروتی" از ماموران یگان امداد شهرستان جوانرود حین گشتزنی در خیابان حمزه به یک کیف دستی برخورد کردند.

وی گفت: این همکاران وظیفه شناس پس از بررسی محتویات کیف دستی مبلغ 4 میلیون ریال وجه نقد پیدا کردند که با کمک کسبه محل صاحب آن شناسایی و کیف را تحیول وی دادند.

سرهنگ نورایی در پایان با تقدیر از اقدام ارزشمند همکاران شهرستان های پاوه و جوانرود، گفت: ماموران پلیس علاوه بر تامین نظم و امنیت، امانتدار خوبی هم برای شهروندان هستند و بارها اموال مفقودی را به صاحبانشان بازگردانده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار