مدیر کل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان کرمانشاه خریداری می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴ 05 May 2022

ماشاالله آرویسی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: استان کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی در کشور مطرح است و برداشت محصولات کشاورزی در دهه سوم اردیبهشت ماه از مناطق گرمسیر استان آغاز می‌شود که بر اساس پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی استان با عنایت خداوند امسال می‌توانیم ۵۵۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را در سطح استان کرمانشاه خریداری کنیم.

وی افزود: جهت خدمت به کشاورزان و همشهریان در استان کرمانشاه حدود ۸۷ مرکز در سطح استان به منظور خرید کلزا و گندم در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۶ مرکز مخصوص خرید کلزا برای کشاورزان و ۷۱ مرکز هم جهت تحویل گندم است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه یادآور شد: همکاران ما در سازمان تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید ادارات غله در سطح استان انجام وظیفه خواهند کرد و ۷ مرکز دولتی و ۵۰ مرکز بخش خصوصی در امر خرید مجموعه همکاران ما را همراهی می‌کنند.

وی گفت: سعی کردیم در جهت تکریم ارباب رجوع از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۲۱ نسبت به تحویل گیری گندم از کشاورزان اقدام کنیم امید است بتوانیم با همراهی و همکاری کشاورزان، فصل خرید آرامی را پشت سر بگذاریم.

آرویسی در خصوص کلزا تاکید کرد: در مناطق گرمسیری از منطقه سومار قصر شیرین در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه بحث خرید و برداشت کلزا را آغاز کردیم و با تلاش همکاران در جهاد شهرستان قصر شیرین و همچنین مباشر خرید که سازمان تعاون روستایی است تا کنون ۳۹ تن کلزا برداشت شده که با نرخ خرید هر کیلو ۱۵ هزار تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود و خرید شهرستان قصر شیرین در چند روز آتی ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار