رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز استان خوزستان از ۴۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه تا پایان سال گذشته در شرکت گاز خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰ 02 May 2022

سعید مهرادپور روز دوشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با نهادیه نشدن فرهنگ پیشگیرانه HSE در امور شرکت گاز استان خوزستان طی ۶ سال گذشته حوادث مخرب و ناتوان کننده‌ای برای کارکنان این شرکت رخ نداده است.

وی تصریح‌کرد:  مدیریت ریسک عملیات و فعالیت‌ها، مدیریت HSE پروژه‌ها، ادارات و تاسیسات در شرکت گاز خوزستان انجام می‌شود که بازرسی و ممیزی‌های مستمر، صدور مجوز کار به صورت شبانه روزی، هدفمندسازی و تقویت آموزش ‏های موثر HSE را به دنبال دارد.

رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی شرکت گاز خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۷ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه در این شرکت به ثبت رسیده است، افزود: این در حالی است که یکی از مهمترین دلایل بروز حوادث در صنعت نفت ضعف در اجرای  نظام پروانه ‌های کار محسوب می‌شود.

مهرادپور تصریح‌کرد: با رویکردی پیشگیرانه و به منظور اطمینان از انجام ایمن فعالیت‌ها و عملیات‌ها در سطح شرکت، "مجموعه مقررات نظام پروانه کار جدید" از مهمترین برنامه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ است.

بر اساس این گزارش، در سال ۱۴۰۰  تعداد ۱۹ هزار و ۶۵۹ مورد مجوز کار شامل پرمیت کار گرم، پرتونگاری، کار در ارتفاع، کار برقی و ورود به فضای بسته، توسط امور HSE شرکت گاز خوزستان صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار