مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با صدور حکمی «مهدیه جمشیدی» را به عنوان سرپرست جدید معاونت امور جوانان این اداره کل منصوب و از زحمات «اعظم السادات امامی» معاون سابق تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ 02 May 2022

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در مراسمی که به همین منظور برگزار شد، ضمن تاکید بر حساسیت معاونت جوانان و اهمیت این حوزه گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به اهمیت موضوع جوانان اشاره کردند و تاکید ویژه ای بر امور جوانان در حوزه های مختلف داشتند که این مهم بار مسئولیت ما در قبال جوانان را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: توجه به حوزه جوانان و مسائل فرهنگی از اولویت‌های اصلی است و باید با برنامه و تلاش در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان گام برداشت و مسائل و مشکلات جوانان را مرتفع کرد.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم که باید به آن پرداخته شود و مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند، جهاد تبیین در حوزه جوانان است که باید در این بخش نیز برنامه ریزی و اقدام عملی صورت پذیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با بیان این که برای موفقیت در حوزه جوانان نباید به برگزاری چند کارگاه و جشنواره و نشست بسنده کردریال گفت: حوزه جوان نیازمند نگاه استراتژیک و راهبردی است و برای رسیدن به این نگاه باید از خود جوانان استفاده کرد.

وی اظهار کرد: در حوزه‌های مختلف جوانان از جمله اشتغال و مسکن باید کار شود، به ویژه حوزه ازدواج و فرزند آوری که مسئله روز جامعه است و با برنامه‌ریزی و همکاری و تعامل با دیگر دستگاه‌ها اقدام شود.

پورسلمان در پایان از زحمات «اعظم السادات امامی» معاون سابق امور جوانان این اداره کل تقدیر و بیان کرد: معاونت جدید این حوزه با رزومه خوب و آشنایی که با حوزه جوانان دارد، قطعا عملکرد مثمر ثمری خواهند داشت و امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی شاهد تحول خوبی در حوزه جوانان استان باشیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سرپرست ، معاون ، جوانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار