رئیس شورای شهر یزد:
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نقش غیر قابل انکار کارگران در تمام حوزه‌ها، تاکید کرد: حل بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور منوط به حل مشکلات شغلی کارگران است.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 01 May 2022

«عزیز الله سیفی» در دیدار با تشکل‌های کارگری استان، گفت: اهمیت نقش کارگر در اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست و بیش از ۹ سال است که مقام معظم رهبری شعار سال را بر محور اقتصادی انتخاب می کنند که گواه بر همین مطلب است.

وی گفت: اشتغال بر محور کارگری یکی از محورهای اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی است و از همین رو تمام سیاست‌مداران ، اقتصاددانان و صاحب نظرانی که طالب پیشرفت باشند|، اهتمام ویژه به نقش کارگران خواهند داشت.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد، امسال نیز که شعار سال بر اساس تولید، اشتغال و اقتصاد دانش بنیان است نکته مهم آن بر پایه توجه به کار و کارگر است.

وی گفت: در واقع در تمامی حوزه ها اهمیت نقش کارگر غیر قابل انکار بوده و لذا مقام معظم رهبری ، روسای جمهور و مقامات استانی نیز به آن توجه دارند.

سیفی گفت: بنابراین در صورت اهتمام به نقش کارگران و تامین امنیت شغلی آنان بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور نیز برطرف می‌شود.

وی گفت: در حقیقت، سیاست‌های نسنجیده منجر به ایجاد مشکلاتی می شود مانند مشکلاتی که شرکت های خدماتی و تامین کار به لحاظ امنیت شغلی ایجاد کردند.

به گفته‌ی عضو شورای اسلامی شهر یزد، امیدواریم برگزاری این جلسات مثمر ثمر بوده و روزی کارگران به مقام شایسته خود دست یابند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار