تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با دورود موج ناپایدار به جو منطقه امروز و فردا علاوه بر کاهش دمای روزانه، به تناوب شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران و رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸ 01 May 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه فیروز دولتشاهی اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی حکایت از آن دارد که امروز و فردا موج ناپایدار دیگری جو منطقه را متأثر می‌کند که علاوه بر کاهش دمای روزانه، به تناوب سبب وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران و رعدوبرق در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: شرایط ناپایدار طی ساعاتی از امروز (یکشنبه) تا ظهر دوشنبه و در نیمه شمالی و نواحی شرقی استان از نمود بیشتری برخوردار بوده بارش ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه شود.

دولتشاهی تصریح کرد: این سامانه، به دلیل همراهی با هسته کم فشار قوی و وزش باد نسبتا شدید، سبب تشکیل و توسعه توفان‌های گردوخاک روی صحاری خشک منطقه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تاکید کرد: پیش‌بینی می‌شود؛ غبار حاصل از این توفان‌ها بتدریج هوای استان را به‌خصوص در نواحی مرزی غبارآلود می‌کند،همچنین؛ متوسط دمای هوا که تا روز دوشنبه تغییرات زیادی نخواهد داشت؛ در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بطور نسبی افزایش می‌یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار