فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: روز قدس از محوری‌ترین موضوعات برای همگرایی ملت‌های مسلمان و نماد همبستگی ملت ایران است.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 29 April 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ القاصی مهر ادامه داد: هر ساله با نزدیک شدن به روز جهانی قدس خوف و هراس سراسر وجود سردمداران رژیم صهیونیستی را فرا می‌گیرد، چرا که در این روز میلیون‌ها نفر عاشق آرمان فلسطین و قدس شریف در ایران، کشورهای اسلامی و مسلمانان سایر کشورهای جهان با آمدن به خیابان‌ها آن هم با زبان روزه محو این رژیم جعلی را از جغرافیای منطقه و جهان خواستار می‌شوند.

وی گفت:  آرمانی که امام راحل برای رهایی قدس به عنوان قبله اول و قلب تپنده مسلمانان جهان مطرح نمودند تنها آزاد سازی یک سرزمین نبوده بلکه در مراتبی برتر تدوین نقشه راهی است برای مبارزه‌ای همیشگی و مقدس در مسیر تحقق آزادی و عدالت و نفی هرگونه سلطه پذیری .

القاصی مطرح کرد: روز جهانی قدس به عنوان پرچم دفاع از مظلومیت و نماد مقاومت اسلامی یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است که با آینده نگری هوشمندانه و با توجه به آموزه‌های مترقی اسلام ناب محمدی ضمن معرفی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک همه مسلمانان جهان بر مبارزه مداوم با هرگونه تفکر استکباری و پدیده شوم استعمار و اشغالگری تاکید می‌نماید./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار