رئیس شورای شهر اسلامشهر:
رئیس شورای شهر اسلامشهر با بیان اینکه یکی از مطالبات شهروندان اختصاص بوستانی ویژه بانوان است، اعلام کرد: در این رابطه پارک قائم مختص بانوان می شود.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴ 27 April 2022

به گزارش تابناک تهران از روابط عمومی شورای شهر اسلامشهر، محمدمهدی سلیمی در بیست و سومین نشست علنی شورا اظهار کرد: احداث پارک ویژه بانوان یکی از مطالبات ۲ دهه شهروندان بوده است که با توجه به ظرفیت شهر و دغدغه اعضای شورای ششم در این زمینه با امکان سنجی و ظرفیت سنجی از بین سه نقطه سطح شهر در شورای سازمان سیما و منظر شهری و مولفه های مطرح شده برای پارک مختص بانوان، بوستان قائم به عنوان پارک ویژه بانوان در نظر گرفته شد و در حال انجام کارهای اداری آن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: زیبایی سیما، منظر و مبلمان شهری از جمله موضوعات مهمی است که رفاه، آسایش و رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد و در زمینه واگذاری و اجاره کانکس های تنقلات در بوستانها باید تصمیمات اساسی اتخاذ شود تا موجب نازیبایی محیط شهری نشود.

بیست و سومین نشست رسمی شورا با تصویب ۱۱ لایحه مورد بررسی به اتمام رسید.

لایحه واگذاری اجاره زمین چمن مصنوعی عرصه بوستان های سطح شهر به بخش خصوصی با لحاظ کردن حداقل ۲ زمین چمن مختص بانوان ورزشکار و لایحه پرداخت مساعدت به ۲ ورزشکار قهرمان از محل اعتبارات کمک به سازمان‌های مردم‌نهاد از لوایح مهم مورد تصویب امروز بود.

اسلامشهر با جمعیتی حدود ۶۰۰ هزار نفر در جنوب غرب پایتخت واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار