رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حرکت راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه ساعت ١١ صبح از مقابل مسجد بروجردی به سمت مسجد جامع کرمانشاه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 26 April 2022

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: روز قدس به تعبیر امام خمینی (ره) روز اسلام است و فلسطین پاره تن اسلام است، این یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) در دنیا برای همیشه ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه این یادگار تا نابودی اسرائیل غاصب، باقی خواهد ماند، افزود: به این ترتیب مردم در سراسر دنیا، ایران اسلامی و استان کرمانشاه، یک پارچه فریاد مرگ بر اسرائیل را فریاد خواهند زد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: برنامه ریزی‌های وسیعی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر استان، بخش ها، شهرستان ها، مراکز دهستان‌ها و حتی روستا‌ها انجام شده که مردم یکپارچه به همراه خانواده‌ها در یوم الله روز قدس شرکت کنند.

وی گفت: در شهر کرمانشاه با توجه به گستردگی جمعیتی که در استان وجود دارد، تدبیرات لازم اتخاذ شد تا مراسم در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، رأس ساعت ۱۱ صبح انجام شود و حرکت راهپیمایان از مقابل مسجد بروجردی به سمت مسجد جامع کرمانشاه انجام خواهد شد.

سروری در ادامه یادآور شد: در طی مراسم ویژه برنامه‌های خاصی شامل غرفه‌های فرهنگی از سوی نهاد‌ها و ارگان‌ها قرار دارد و گروه‌های رزم نوازی که در طول مسیر به منظور حماسی برگزار کردن این مراسم شرکت خواهند داشت، امید است مردم با حضور با شکوه خود از نیت امام عظیم الشان و رهبری قدردانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه اسلام نیازمند جان فشانی، حمایت، همفکری، همدردی و همدلی است، تصریح کرد: لازم است شرکت در این مراسم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار