معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، روز جهانی قدس را روز وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت اسلامی در سراسر جهان اعلام کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی باید زمینه مراسم باشکوه روز قدس در استان را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 26 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «حسین خوش اقبال» روز سه‌شنبه در جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس در استان که در سرسرای شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: جهان اسلام منتظر این حماسه بزرگ است و ما در استان و سراسر کشور اسلامی نیز باید زمینه هرچه باشکوه‌تر و پررنگ‌تر این روز را فراهم کنیم.

وی روز جهانی قدس را یکی از آرمان اصول اساسی انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل (ره) و مورد تاکید جانشین به حق اش مقام معظم رهبری دانست و گفت: بنابراین این حماسه قدس یک کار دولتی نیست بلکه یک امر ملی است و همه ادارات و اقشار جامعه برای برگزاری باشکوه آن باید پای کار باشند.

خوش اقبال با بیان اینکه در ۲ سال گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا راهپیمایی مهم روز قدس در کشور برگزار نشده است گفت: این مراسم را پس از ۲ سال باید با مشارکت و دقت بیشتر با حضور پررنگ تر، باشکوه‌تر برگزار کنیم.

خوش اقبال در ادامه با اشاره به شرایط کنونی دنیا گفت: دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی منتظر حضور کم رنگ مردم هستند تا علیه آرمان‌های انقلاب و فلسطین مظلوم توطئه و دسیسه کنند، بنابراین همه دست اندرکاران برای فراهم کردن زمینه حضور پر رنگ مردم پای کار باشند، زیرا مردم همیشه پای انقلاب و نظام بوده اند و مشارکت خوبی در طول این ۴۳ سال در برنامه‌ها داشته اند و فقط لازم است برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، بیان داشت، همواره در این ۴۳ سال حضور باشکوه مردم در رویداد مهم انقلاب باعث ناامیدی و خنثی سازی دسیسه‌های دشمنان نظام شده است که انشاالله این بار نیز در روز قدس با مشارکت و حضور خوب مردم در صحنه روز جهانی قدس در شهرستان ها، بخش‌ها و دهستان‌های استان در این شرایط خطیر دشمنان نظام باز ناامید خواهند شد.

خوش اقبال در ادامه از همه فرمانداران شهرستان ها، شهرداران، دستگاه‌های خدمت رسان و نیرو‌های مسلح خواست تمام تدابیر لازم را برگزاری باشکوه این روز جهانی فراهم کنند.

وی در پایان خواستار انعکاس خوب رسانه‌ای مراسم باشکوه روز قدس در سطح شهرستان‌ها و دهستان شد و تاکید کرد بازتاب این رویداد مهم فقط محدود به مرکز استان نشود.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهر کرمانشاه راس ساعت ۱۱ صبح از مسجد بروجردی به سمت مسجد جامع برگزار می‌شود و در محوطه مسجد جامع با سخنرانی استاد دانشگاه دکتر «حشمت‌الله قنبری» و بیان قطع نامه و برپایی خطبه‌های نماز جمعه به پایان می‌رسد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار