رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با تاکید بر استقبال ۹۰ درصدی دانشجویان از حضور در کلاس گفت: سیستم LMS می‌تواند به شکل یک بازوی توانمند به آموزش حضوری کمک کند.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ 26 April 2022

علیرضا دودمان تیپی در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به دنبال انجام واکسیناسیون گسترده بازگشایی دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت و بعد از تعطیلات عید بحث تشکیل کلاس حضوری جدی شد، در همین راستا دانشگاه صنعتی تلاش کرد در مقطع تحصیلات تکمیلی که تا حدی تراکم کمتر است، دانسجویان از ۲۰ فروردین به صورت حضوری و تمام وقت حاضر شدند، دانشجویان کارشناسی هم باحدود یک الی ۲ هفته تاخیر، سر کلاس درس به شکل حضوری، حاضر هستند.

وی افزود: خوشبختانه این مدت هم که آموزش حضوری آغاز شده استقبال بیش از حد تصور ما بود و حدود ۹۰ درصد دانشجویان سر کلاس حاضر شدند.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با بیان اینکه کرونا باعث تعطیلی دانشگاه‌ها و بروز خساراتی در زمینه آموزش شد یادآور شد: یک بستر نرم افزاری بسیار مناسب شکل گرفت که همان سیستم LMS که یک سیستم بومی است و به درستی قابل استفاده است.

دودمان تیپی تاکید کرد: این سیستم می‌تواند به شکل یک بازوی بسیار مناسب در کنار آموزش حضوری مورد استفاده قرار گیرد و دانشگاه صنعتی کرمانشاه که رسالت خود را کمک به فناوری و تولید دانش فناورانه در خدمت استان و کشور قرار داده، در جهت دستیابی به این هدف تلاش خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار