مديرعامل صندوق اعتباري هنر؛
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: مرحله سوم بسته حمایتی به مناسب میلاد امام حسن مجتبی در ماه مبارک رمضان به حساب هنر کارت هنرمندان واریز می شود.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰ 20 April 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سید مجید پوراحمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: طبق قول‌هایی که در مصاحبه‌ها و گفتگوهای رسانه‌ای قبلی هم به آن اشاره داشتم، واریزی بسته حمایتی به اعضای صندوق و دارای هنرکارت در سه مرحله اتفاق افتاد که مرحله اول به عنوان واریزی «شب یلدا»، مرحله دوم واریزی به عنوان «شب عید» و مرحله سوم هم به مناسب میلاد امام حسن مجتبی در ماه مبارک رمضان به حساب هنر کارت هنرمندان واریز خواهد شد.

وی افزود: پس از پایان مهلت ثبت نام و تکمیل اطلاعات جاماندگان، واریزی میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته واریزی مرحله سوم تا عید سعید فطر و حتی زودتر از این تاریخ صورت خواهد گرفت.

وی درباره دلایل تاخیر در واریزی مرحله سوم گفت: درباره مرحله سوم واریزی‌ها باید بگویم که اعتبار این مرحله تقریباً آماده است اما در این مرحله نکته‌ای وجود دارد مبنی بر اینکه ما پس از واریز مرحله اول حدود ۳ هزار و ۳۳۰ عضو از مجموع ۷۳ هزار نفر دارای هنرکارت داشتیم که از مرحله اول (شب یلدا) به دلیل نقص مدارک یا ثبت نام‌های جدید جا مانده بودند، بنابراین شرایط به گونه‌ای شد که در حین واریز مرحله دوم این مابه‌التفاوت را نیز برای این تعداد از جاماندگان شب یلدا انجام گرفت. ما در واریزی عید حدود ۷۰ هزار نفر پرداختی به علاوه ۳ هزار و ۳۳۰ نفر جا مانده یلدا واریزی داشتیم. پس از واریز مرحله دوم با در نظر گرفتن شرایطی که به آن اشاره کردم، ما مساله دیگری به نام تکمیل مدارک داشتیم که تصمیم گرفتیم به دلیل ایام تعطیلات نوروز فرصت یک ماهه‌ای را تعیین کنیم که اعضای جا مانده بتوانند نواقص مربوط به تکمیل مدارک در سامانه‌های مرتبط با صندوق اعتباری هنر را انجام دهند. این فرآیند هم اکنون و با مهلت سی و یکم فروردین ماه در حال انجام و بارگذاری است و در صورت تأیید مدارک بارگذاری شده و همزمان با مرحله سوم، بسته حمایتی شب عید خود را هم دریافت می‌کنند.

پوراحمدی بیان داشت: تاخیر فقط به جهت تکمیل فرآیند ثبت نام افرادی که دارای نقص پرونده هستند صورت گرفته و به طور حتم پس از پایان مهلت ثبت نام و تکمیل اطلاعات جاماندگان، واریزی میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز صورت خواهد گرفت. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته واریزی مرحله سوم تا عید سعید فطر و حتی زودتر از این تاریخ صورت خواهد گرفت./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار