تابناک-عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: محلات کم برخوردار و محروم بایر در صدر و اولویت پروژه ها برای شهرداری باشد.
کد خبر: ۱۰۴۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷ 19 April 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، فریده عامری سیاهوئی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در سی‌و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اظهارداشت: با توجه به نام گذاری سال جدید توسط رهبری معزز و معظم انقلاب با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین پیشنهاد می‌شود مجموعه شهرداری با کمک سایر دستگاه ها ضمن ارسال فراخوان به سوی شرکت های دانش‌بنیان و فناوری جهت زیبا سازی و توسعه شهری بندرعباس، ایجاد راهکار هایی جهت کسب درآمد پایدار و همچنین هوشمند سازی شهر به کار گرفته شود.

وی افزود: ضمنا شهرداری در تمام پروژه های خود طبق قوانین و مقررات بایستی همکاری خود را با شرکت های دانش‌بنیان،خلاق در اولویت قرار دهد.

عامری بیان‌کرد: در سال گذشته با مردم محله سه راه برق جلسه ای در مسجد آن محله داشتیم و قول ایجاد یک ایستگاه آتش نشانی را در آن محله دادیم، لطفا قبل از بروز هر گونه بحران جدی در اسرع وقت ایجاد این ایستگاه را از سر گرفته شود و گزارش پیشرفت آن را به مردم ارائه شود.

وی بیان‌کرد: سرانه ورزشی، درمانی و آموزشی محلات کمتر برخوردار بندرعباس ناامید کننده است و پروژه‌های جدید شهرداری باید با اولویت این مناطق تعریف شود

عضو شورای شهر بندرعباس تاکید‌کرد: یکی از برنامه‌های شهردار محترم تشکیل سازمان سواحل بود و لازم است گزارش اقدامات در راستای ایجاد این سازمان به شورا و شهروندان ارائه کنید.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار