قاتل جوان ۲۰ ساله و ۴ نفر دیگر از همدستانش در عملیات پلیس شهرستان زرندیه شناسايي و دستگير شدند.
کد خبر: ۱۰۳۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ 16 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در  ساعت ۲۰:۱۴ بیست و ششم  فروردین ماه جاری  خبر نزاع و درگيري بين ۶ جوان در یکی از خيابان مامونیه شهرستان زرندیه  به مرکز ۱۱۰ اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی پلیس این شهرستان به محل مورد نظر اعزام شدند .
وی یادآورشد: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک مرد جوان ۲۰ ساله در پي یک نزاع خیابانی بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح که پس از انتقال به بيمارستان شهر ستان زرندیه با وجود تلاش تيم پزشکي براثر شدت جراحات وارده فوت مي کند.
این مقام مسئول یادآور شد: در بررسي ميداني کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان زرندیه مشخص شد مقتول در زمان حادثه پس از مشاجره لفظي با ۵ مرد جوان، با ضربه چاقوي يکي از آنان مجروح مي شود.
سرهنگ خلجی اظهارداشت: در ادامه اين عمليات افسران  پليس آگاهي شهرستان زرندیه افراد مورد نظر را شناسايي و با هماهنگي قضايي آنها را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان شناسایی و دستگير کردند.
این مقام انتظامی افزود:  در بازجويي هاي به عمل آمده از این افراد سرانجام یکی از آنها که یک جوان ۱۹ ساله است، در مواجهه با ادله و مستندات پليسي لب به اعتراف گشود و به قتل مقتول پس از مشاجره لفظي با ضربه چاقوي اعتراف کرد.
سرهنگ خلجی با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی مردم در سطح جامعه اسلامی یادآورشد: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات به دستگاه قضایی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار