مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: طرح احرار برای آزادسازی زندانیانمالی و جرائم غیر عمد در ماه مبارک رمضان با کمک مردم و خیرین اجرا میشود.
کد خبر: ۱۰۳۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ 12 April 2022

رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در ابتدای نوروز ۱۴۰۰ در راستای بحث احرار و آزادسازی زندانیان، ۲۵۰۰ بسته معیشتی برای خانواده زندانیان به ارزش ۱۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

بهرامی پور گفت: از برنامه های اصلی سازمان بسیج حقوقدانان استان اجرای طرح احرار و آزادسازی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد میباشد که خوشبختانه عزم در استان با جدیت و مشارکت مسئولین توانستیم در سال ۱۴۰۰ شرایط آزادسازی،۱۴۰۰زندانی را فراهم کردیم.

وی افزود: انتظار داریم امسال هم با مشارکت مردم و مسئولین و خیرین استان طرح احرار را برای تعداد بیشتری از زندانیان که به دلایل مشکلات مالی و جرایم غیر عمد در زندان هستند، اجرایی کنیم.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه رمضان قرار داریم، انتظار می رود مردم نیز در این امر خداپسندانه شرکت کنند و با مراجعه به سایت بسیج حقوقدانان و آشنایی با نحوه پرداخت کمک های نقدی خود که در این سایت بارگزاری شده است، جهت پرداخت کمک های نقدی اقدام کنند.

بهرامی پور اشاره کرد: رسانه ها می توانند با اطلاع رسانی در این زمینه در نهادینه شدن فرهنگ صلح وسازش در سطح استان همکاری کنند تا بتوانیم امسال هم شاهد آزادی تعداد زیادی از زندانیان و کاهش جمعیت کیفری در زندان های استان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار