نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای فکر می کنند کوچک سازی بدنه دولت به معنای حذف متخصص هاست ما در همه مراکز نیازمند نیروی متخصص هستیم سرعت تحولات در جهان بسیار بالاست. استفاده از نیروهای متخصص منجر به کارآمدسازی سازمان می شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 10 April 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ جلسه شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت مردم در استان ایلام با حضور سرکار خانم دکتر فلاحی نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی و مدیران شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت مردم در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام برگزار شد.

در این جلسه نماینده حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود نیروی انسانی متخصص در دستگاههای اجرایی کشور گفت: عده ای فکر می کنند کوچک سازی بدنه دولت به معنای حذف متخصص هاست ما در همه مراکز نیازمند نیروی متخصص هستیم سرعت تحولات در جهان بسیار بالاست. استفاده از نیروهای متخصص منجر به کارآمدسازی سازمان می شود.

وی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور بایستی کمک کند تا موانع استخدام برداشته شود تا دستگاه های اجرائی از نیروهای توانمند و متخصص بیشتر استفاده کنند.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مدیران استانی باید مطالبه گر باشند، قدرت جذب اعتبار داشته باشند و ارتباط بین دستگاهی خود را حفظ و تقویت کنند.

سارا فلاحی به مشاغل خرد و خانگی اشاره کرد و اظهار داشت: لازم است جوانان و جویندگان کار را به سمت مشاغل غیر دولتی هدایت کنیم و از زمان پرداخت تسهیلات و شروع کار تا زمان تولید و بهره برداری بر فعالیت آنان نظارت شود تا به نفع مردم و اشتغال کشور منجر شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این همه ثروت با این تعداد تحت پوشش نهادهای حمایتی همخوانی ندارد، سیاستها را عوض کنیم و به سمت توانمند سازی حرکت کنیم و بهترین مکان برای توانمندسازی مراکز آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

فلاحی در ادامه گفت: جامعه هدف وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی جامعه وسیع و پر آسیبی می باشد و نیازمند خدمت و توجه بیشتری می باشند فرصت خدمتگزاری به این قشر از جامعه را نباید از دست داد.

وی در بخشی از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و مسئله مهم مدیریت اقتصاد و استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه کشور را یاد آور شد.

ایشان در پایان با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده بزرگ وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان ایلام و قدردانی از اقدامات انجام شده، آمادگی خود را برای همراهی و پیگیری خواسته های مدیران و دستگاههای استان در ستاد وزارتخانه اعلام کرد.

در این جلسه نورالدین الیاسی سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام  به تبیین و تشریح چهار کلان پروژه مورد پیگیری وزارت مردم و ۲۱۴ اقدام صورت گرفته در این راستا اشاره کرد و اعلام داشت: با توجه گستردگی حجم رسالت ها و ماموریتهای این وزارتخانه و کثرت ذینفعان، اقدامات موثری در حوزه های اشتغال، صیانت از نیروی کار، توسعه و مشارکت وتقویت تعاونی ها، رفاه اجتماعی، رفع تبعیض و نابرابری، رفاه کارکنان و... در دوره وزارت جناب آقای دکتر عبدالملکی صورت گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان ایلام اظهار امیدواری کرد: با تاسی از شعار سال و با هماهنگی و همراهی تمامی دستگاههای اجرائی تلاش خواهیم کرد تا برنامه های وزارت در زمینه تولید و اشتغال و حمایت از شرکتهای دانش بینان محقق شود.

الیاسی همچنین به ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات ارائه شده وزارت و اداره کل استان پرداخت.

سپس تمامی مدیران دستگاهها و بانکهای عامل تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان نیز اقدامات برجسته و موفقیت های دستگاههای خود را در ۱۸۰ روز کاری وزارت مردم بازگو کردند.

در حاشیه این جلسه  فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل کار کارکنان اداره کل تعاون کار کار و رفاه اجتماعی استان ایلام با آنان دیدار و گفتگو کرد و نیز ساعاتی را به ملاقات عمومی با مردم اختصاص دادند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار