تابناک: رژه خودرویی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ساوه به مناسبت هفتم مهر، روز آتش نشانی و ایمنی در این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 30 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی، به نقل از مهر در این مراسم که پیش از ظهر سه شنبه برگزار شد، نیروهای عملیاتی این سازمان با خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین، توان و آمادگی خود را برای مقابله با حوادث احتمالی به نمایش گذاشتند.

نیروهای آتش نشانی ساوه پس از برگزاری این رژه با حضور در گلزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای شهدای این شهر ادای احترام کردند.

نصرت اله احمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه در این مراسم گفت: این مراسم با هدف به نمایش گذاشتن سطح آمادگی و توان نیروهای عملیاتی این سازمان برگزار شده است.

نصرت اله احمدی افزود: آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود ایثار گری کرده و جان دیگران را نجات می دهند و با توجه به اینکه ایران جزو کشورهای حادثه خیز جهان است، توجه به بحث ایمنی و تهیه و تدوین ضوابط و مقررات ایمنی امر ضروری است و برای توجه بیشتر مردم به این امر و تبدیل آن به یک فرهنگ در کشور، هفتم مهرماه به عنوان روز آتش نشانی نامگذاری شده است.

رژه خودرویی سازمان آتش نشانی ساوه برگزار شد

احمدی ادامه داد: مهم ترین اصل در پیشگیری از حوادث و عدم وقوع حریق و حوادث ارتقای فرهنگ عمومی در زندگی روزمره است.

وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت شهر ساوه، ارائه خدمات در این شهر نیازمند فعالیت چهار ایستگاه آتش نشانی است که ساخت ایستگاه چهارم در شهرک علوی جزو اولویت های کاری است و بکارگیری نیروهای جذب شده جدید در این سازمان بخشی از مشکل کمبود نیروی این سازمان را در ساوه رفع خواهد کرد.

به گفته احمدی هم اکنون حدود ۵۰ آتش نشان در شهر ساوه در امر امداد رسانی به مردم مشغول فعالیت هستند که بیشتر آنان آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

در ادامه این مراسم با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر از آتش نشانان برتر این شهرستان در سازمان آتش نشانی ساوه با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

ساوه دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که بزرگ ترین شهر صنعتی کشور (کاوه) در آن قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار