فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برخورد پلیس با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان و آن دسته افراد خبر داد که در این ماه مبارک شئونات اسلامی را رعایت نکنند.
کد خبر: ۱۰۳۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ 04 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید خداوند متعال را شاکر باشیم که یک بار دیگر توفیق و فرصت بندگی و عبادت خود را در این ماه مبارک که ماه نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه است به ما عطا فرمود.

وی تصریح کرد: امیدوارم همه هموطنان و هم استانی های ارجمند از فیوضات این ماه پرخیر وبرکت متنعم و برخوردار شوند و همگی مشمول الطاف بی پایان الهی شویم.

سردار جاویدان ادامه داد: در این میان انتظار می رود آن دسته از عزیزان و مسافرانی که قادر به روزه داری نیستند به منظور حفظ شئونات اسلامی از خوردن و آشامیدن در انظار عمومی خودداری کنند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان، صنوف پذیرایی شامل رستوران‌ها و اغذیه و آب میوه فروشی‌ها از اذان صبح تا هنگام اذان مغرب تعطیل خواهند بود که البته برای رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذرشرعی هستند، برخی از اصناف با کسب مجوز و رعایت شئونات اسلامی، به نحوی که تظاهر به روزه خواری در ملاء عام نشود، اجازه فعالیت خواهند داشت.

وی یادآور شد: این اصناف با کسب مجوز و برای مدت معینی در ترمینال ها، مراکز مسافربری، فرودگاه، راه آهن و حتی شهرک های صنعتی که کارگران زیادی حضور دارند به شرطی که تظاهر به روزه خواری نشود فعالیت خواهند داشت.

سردار جاویدان با بیان اینکه افراد در داخل خودرو شخصی هم نباید تظاهر به روزه خواری داشته باشند، تاکید کرد: پلیس وظیفه خود می داند که بستر مناسبی در جامعه برای مومنان روزه دار ایجاد و با هنجارشکنان و معدود افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند برخوردهای قانونی را به عمل خواهد آورد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: البته عموم مردم مومن و متدین استان همواره پاسدار ارزش های اسلامی بوده اند و در سال های گذشته همکاری بسیار خوبی با پلیس داشته اند و چنانچه عذری برای نگرفته روزه وجود داشته به خوبی رعایت حال افراد روزه دار را کرده‌اند.

وی در پایان گفت: ان شاالله در ماه مبارک رمضان امسال نیز حرمت این ماه عزیز و افراد روزه دار حفظ شود و شاهد برخی اقدامات و تظاهر به روزه خواری نباشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار