معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه ورزش در مدارس استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۳۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 04 April 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صادق ستاری فرد اظهار کرد: تربیت تمام ساحتی مورد توجه آموزش و پرورش است که معلم تمام ساحتی، زیرساخت و فضای تمام ساحتی نیاز دارد و معلم فقط انتقال دهنده علوم نیست بلکه تمام معلمین باید مربی هم باشند، مدرسه کانون تربیتی و پیشرفت محله است.

وی افزود: امروز اگر به دلیل کرونا اخلال در فرایند آموزش و پرورش ایجاد شد به این دلیل است که فضای مجازی بستر تمام ساحتی نیست و این بستر صرفا به عنوان یک مکمل در یک دوره گذرا باید مطرح می‌شد.

وی تصریح کرد: اساسا مدرسه اولین مکانی است که باید باز و آخرین جایی باشد که بسته شود که به حمد خدا با مصوبه ستاد ملی کرونا و با مجاهدت تمام مدیران و مسئولیت مدارس در ظرف این مدت کوتاه اتفاقات خوبی رقم خورد و امروز شاهد استقبال بسیار خوب دانش إموزان از آموزش‌های حضوری بودیم و از روز گذشته شور و نشاط بسیار خوبی در فضای جامعه حاکم شد.

وی ادامه داد: استقبال دانش آموزان برای ما بسیار ارزشمند است حضور معلمین به عنوان مدافعین و مجاهدین سلامت که بسیار واجد اهمیت بود.

ستاری فرد یادآور شد: مدرسه مهمترین بستر انسان ساز جامعه دانش بنیان است، مدرسه پیشران و پیشرو تحقق شعار سال است.

وی گفت: ۱۸ و نیم میلیارد تومان برای ایجاد فضا‌های ورزشی برای اولین بار اختصاص یافت که امسال به ٢٠ میلیارد تومان اعتبار افزایش می‌دهیم و به استان تعلق خواهد گرفت، حدود ۳۸ هزار میلیارد تومان هم برای رتبه بندی معلمان پیش بینی شد و وزارت آموزش و پرورش به صورت جدی به دنبال اجرای این قانون است.

ستاری فرد تاکید کرد: استان کرمانشاه این ظرفیت را دارد که میزبانی در رشته‌های ورزش دانش آموزش از طریق آموزش و پرورش در این استان دنبال کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار