مدیر آموزش و پرورش آبدانان در جمع اصحاب رسانه:
مدیر آ پ آبدانان گفت:فضای مجازی بر نوع رفتار، گفتار، اخلاق و پوشش دانش آموزان تاثیر منفی داشته و با نظر اکثر کارشناسان امر، آموزش حضوری بهترین و موثرترین نوع آموزش است که وزارت آموزش و پرورش قصد دارد از ۱۴ فروردین بصورت رسمی کلاسهای درس با تمام ظرفیت برگزار کنند.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ 31 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ عصر امروز مدیر آموزش و پرورش آبدانان به همراه شورای معاونین آموزش و پرورش طی نشستی با موضوع بازگشایی حضوری مدارس در جمع اصحاب رسانه شهرستان به نقش و اهمیت رسانه در جهت دهی به افکار عمومی اشاره کرد و گفت رسالت خطیر رسانه ها فرهنگ سازی، آموزش و آگاهی بخشی به جامعه و انتقال و گردش اطلاعات است.

سید محمد برزگر عصر حاضر را عصر ارتباطات نامید و تاکید کرد :مشارکت عمومی، تحرک و نشاط اجتماعی از بستر رسانه می گذرد و رسانه ها با نقد منصفانه در اصلاح امور و روشنگری در جامعه نقش اساسی دارند.

وی با اشاره به وضعیت آموزش در دوران کرونا بیان داشت آموزش و پرورش در زمان کرونا وارد یک زیست بوم جدید شد که آموزش از طریق فضای مجازی و از بستر شاد انجام می گرفت.

برزگر به مشکلات فضای مجازی اشاره و اظهار داشت برنامه شاد بستری برای دسترسی دانش آموز به آموزش بدون کیفیت بخشی بود که مهارت، ورزش و تحرک و تربیت در آن جایگاهی نداشتند.

مدیر آ پ آبدانان خاطرنشان کرد: فضای مجازی بر نوع رفتار، گفتار، اخلاق و پوشش دانش آموزان تاثیر منفی داشته و با نظر اکثر کارشناسان امر، آموزش حضوری بهترین و موثرترین نوع آموزش است که وزارت آموزش و پرورش قصد دارد از ۱۴ فروردین بصورت رسمی کلاسهای درس با تمام ظرفیت برگزار کنند.

این مسئول آموزش با اشاره به تزریق صدرصدی معلمین و ۹۸ درصدی دانش آموزان به واکسن کرونا تصریح کرد: مدیریت و فضاهای آموزشی شهرستان برای برگزاری و آغاز کلاسهای حضوری به دوران قبل از کرونا(سال ۹۸) در ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ آمادگی کامل دارند.

در ادامه هوشنگ رحمانی و سید محمد ساعدی به ترتیب معاونین پرورشی و ارزشیابی آموزش و پرورش شهرستان به نقاط قوت و ضعف فضای مجازی پرداخته و بر آموزش حضوری تاکید کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار