"اسدالله عبداله تابار قاسم آبادی رییس اداره ورزش و جوانان رودسر
کد خبر: ۱۰۳۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱ 30 March 2022

 

رقابت های والیبال جام نوروز گرامیداشت 12فروردین روز جمهوری اسلامی با قهرمانی تیم املاک الینا چابکسر پایان یافت.

 

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر شامگاه سه شنبه در مراسم اهدای جوایز به تیم های برتر از شرکت 8تیم در رده سنی آزاد به مدت هفت روز در سالن شهدای چابکسر این شهرستان خبر داد.

 

"اسدالله عبداله تابار قاسم آبادی " به تابناک گیلان گفت: با پایان یافتن این مسابقات تیم املاک الینا چابکسر در جایگاه نخست تکیه زد و تیم های سردار شهید شفیعی رودسر و درفک قاسم آباد علیا به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

به گفته وی، به تیم اول هفت میلیون تومان و تیم های دوم و سوم به ترتیب پنج و چهار میلیون تومان اهدا شد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان رودسر سطح استقبال از مسابقات را چشمگیر و در نوع خود وصف ناپذیر توصیف و آن را نشانگر اهمیت و جایگاه ورزش در بین مردم بویژه جوانان دانست.

 

عبدالله تابار قاسم آبادی " توسعه، ترویج و نهادینه کردن ورزش بویژه رشته والیبال و تعمیم آن در بین جوانان، شناسایی استعدادها، قابلیت ها و به فعلیت در آوردن آنها و ارتقای این رشته ورزشی را از اهداف مهم برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

 

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه اهدای جوایز به تیم های برتر بر ارتقای ورزش همگانی و حرفه‌ای تاکید و تحقق آن را در گرو تقویت زیر ساخت های مناسب ورزشی عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صفری ملک میان " با بیان اینکه داشتن جامعه سالم و پویا این است که بیش از پیش بر روی مقوله ورزش کار کنیم افزود: کشور ما در افق چشم انداز 20ساله توسعه باید به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و همچنین سلامت رتبه خوبی داشته باشد بنابراین لازم است در مورد ورزش قهرمانی و همگانی بیش از گذشته کار شود.

وی ایام نوروز را فرصت مغتنمی برای تقرب و نزدیکی قلب ها به یکدیگر دانست و اضافه کرد: یکی از جایگاها میادین ورزشی است که می تواند علاوه بر نشاط آفرینی و امید بخشی،  مردم و مسئولان را به یکدیگر نزدیک تر کند و این بسیار ارزشمند است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار