رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به میزان جوجه ریزی ها در سطح مرغداری های استان، مشکلی جهت تامین و توزیع مرغ در ماه مبارک رمضان نداریم
کد خبر: ۱۰۳۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 30 March 2022
 
شهریار قاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: تنظیم بازار مقوله ای مهم و اثر بخش بر سفره های مردم است و همه ما وظیفه داریم با ایجاد بستر آرامش، دست سودجویان را از سفره مردم کوتاه کنیم.

وی در ادامه به برنامه های سازمان جهت کشتار مرغ در این تعطیلات پیشاروی و ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: می بایست در ایام تعطیلات پیشاروی و در ماه مبارک رمضان با توجه به میزان جوجه ریزی های صورت گرفته در سطح مرغداری های استان هیچگونه کمبودی جهت کشتار مرغ و عرضه آن در سطح استان نداشته باشیم.


قاسمی در ادامه گفت: شبکه بازرسی سازمان  طی تعطیلات پیشاروی و ایام ماه مبارک رمضان با تشدید بازرسی ها، بازار را برای خرید مطلوب مردم فراهم نمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس با اشاره به هماهنگی های بعمل آمده با بسیج اصناف،بسیج سازندگی و تعزیرات حکومتی جهت ایجاد آرامش در بازار شب عید کرمانشاه یادآور شد: هماهنگی های بعمل آمده باعث شد بازار شب عید کرمانشاه با توزیع گسترده اقلام اساسی و تشدید بازرسی های بازار آرامی باشد و دست سودجویان از بازار کرمانشاه کوتاه شد.

وی در پایان این تصریح کرد: مطابق برنامه ارائه شده توسط سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه مقرر شده کشتارگاه ها در ایام تعطیلات پیشاروی مرغ مورد نیاز استان را کشتار و به بازار مصرف ارسال نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار