ظهر امروز هشتم فروردین ماه شهردار اهواز به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر با دکتر عباسی مدیر عامل شرکت ایرانسل کشور و هیئت همراه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ 28 March 2022

به گزارش سایت شهرداری اهواز در این جلسه در خصوص زمینه های همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت ایرانسل مباحثی مطرح شد.

شیشه گری عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر در این رابطه عنوان کرد: با بررسی های انجام شده شرکت ایرانسل بنا دارد که به یاری خدا در سال ۱۴۰۱، توسعه شبکه‌ای داشته باشد و به‌صورت آزمایشی اینترنت نسل پنجم (5G) را هم در اهواز در مناطقی راه‌اندازی کنند.

وی ادامه داد: شرکت ایرانسل درخواست‌هایی برای توسعه شبکه فیبر نوری در سطح شهر داشتند. لذا با توجه به این‌که شهرداری در زمینه فیبرنوری سراسری مشغول کار است و در این زمینه پروژه سرمایه گذاری دارد، از دوستان خواستیم طرحشان را جهت مطابقت با طرح شهرداری ارائه بدهند که حداقل تخریب معابر و ایجاد تراشه را در سطح شهر داشته‌باشیم که اگر توانستیم از همان شبکه موجود استفاده بکنیم و همچنین در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی هم اعلام آمادگی کردند که در این زمینه هم ورود کنند و کارهای عام‌المنفعه در سطح شهر انجام دهند.

شیشه گری افزود: مسئولیت شرکت ایرانسل در خصوص پروژه‌های فناوری اطلاعات، ورود به بحث فرهنگ‌سازی در فضای مجازی است که در کنار شهرداری به تولید محتواهای آموزش شهروندی بپردازند تا کارهای خوبی در سطح شهر با مشارکت و هم افزایی دو ارگان صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار