تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
معبر جدید کیهانشهر با ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی صبح امروز با نام شهید سرابیان نامگذاری شد.
کد خبر: ۱۰۳۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 26 March 2022

معبر جدید کیهانشهر با نام به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه نادر نوروزی در نشست نامگذاری معبر جدید کیهانشهر (بزرگراه شهید سرابیان) ضمن خرسندی از اینکه نامگذاری این پروژه در روز‌های نخست سال جدید انجام می‌شود، اظهار کرد: به اتفاق آرا اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه این بزرگراه به نام شهید ابوالفضل سرابیان از فرماندهان همرزم شهید سلیمانی نامگذاری می‌شود و امروز آئین نامگذاری این بزرگراه را انجام خواهیم داد، امید است به برکت نام این شهید این پروژه با سرعت تکمیل کنیم.


وی با اشاره به کاهش بار ترافیکی تقاطع شهدا با اجرای این پروژه، افزود: این پروژه پیشتر افتتاح شده و به برکت نام این شهید پروژه را تکمیل و موجب رونق اقتصادی این بخش از شهر خواهد شد به علاوه حرکت مردم شهر کرمانشاه در محور شرقی_غربی شهر تسهیل می‌شود.

وی در خصوص وضعیت شبکه حمل و نقل عمومی، آب و ... در این محله گفت: این پروژه قطعا منشأ خیر و منجر به رونق اقتصادی خواهد شد.

لازم به ذکر است که طول این معبر ٣ کیلومتر است و تا کنون ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد، هدف پروژه این است که گره ترافیکی سنگین میدان شهدا به منظور زیارت اهل قبور را کاهش دهد.

گفتنی است اصلی‌ترین مزیت این پروژه این است که منجر به افزایش قیمت اقتصادی زمین، خانه و مغازه‌های این محل می‌شود و اعتبار پروژه ٢٠ میلیارد تومان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار