در این مدت، قطعی قابل توجه در استان نداشتیم از مشترکان خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا در این ایام سرد، همه بتوانند از این نعمت خداوندی استفاده کنند.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 24 March 2022

سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: میزان مصرف گاز در فصل زمستان در استان مازندران، روزانه ۳۳ تا ۳۴ میلیون متر مکعب بود که این رقم با آغاز تعطیلات نوروزی از ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا امروز پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ به ۳۷ تا ۳۸ میلیون متر مکعب در روز رسیده است.


مایلی رستمی افزود: سرمای هوا و ورود مسافران به استان مازندران در چند روز گذشته موجب افزایش مصرف گاز در استان شد.


وی با اشاره به اینکه در این مدت، قطعی قابل توجه در استان نداشتیم از مشترکان خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا در این ایام سرد، همه بتوانند از این نعمت خداوندی استفاده کنند.


سرپرست شرکت گاز مازندران تصریح کرد: افزایش ورود مسافر و گردشگر به استان مازندران باعث شد بیشترین مصرف گاز در غرب استان بویژه در شهرستان‌های چالوس و نوشهر اتفاق بیفتد و همین افزاییش مصرف، موجب قطعی گاز در چند روستای نوشهر شد که همکاران امدادی در حال برطرف کردن این مشکل هستند.


شماره تلفن ۱۹۴ امداد گاز ، آماده خدمت رسانی
مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: همکاران امدادی شرکت گاز استان بطور ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز هستند.


مایلی رستمی افزود: شماره تلفن ۱۹۴ شرکت گاز، آماده ارتباط مردم و مشترکان برای اطلاع رسانی درباره قطعی یا مشکل در مورد گاز از هر نقطه از استان است تا همکاران امدادی در سریعترین زمان به رفع مشکل بپردازند.


وی از مردم و مسافران خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و چک کردن لوله و اتصالات بخاری و وسایل گاز سوز، هنگام خروج از محل اسکان، حتما" شیر و فلکه گاز را محکم ببندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار