مدیر کل بیمه ایران کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه از ارائه خدمت بیمه ایران در روزهای تعطیل نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵ 22 March 2022

خلیل امینی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در ایام نوروزی به همشهریان و مسافرین نوروزی خدمات بیمه ارائه می شود و روزهای تعطیل شعبه شهید بهشتی یا پایانه خسارت کرمانشاه به علاوه شعبه قصر شیرین و شعبه ستاد مرکزی (بیمه ایران) آماده خدمت هستند.

وی افزود: در ساختمان مرکزی یک واحد جهت پاسخگویی آماده است تا در صورت بروز خسارت برای هر یک از همشهریان به امورات بیمه ای آن ها رسیدگی شود.

مدیر کل بیمه ایران استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت شعبه شهید بهشتی (مرکز استان) و قصر شیرین، تصریح کرد: به علاوه این مراکز دفاتر فروش نمایندگی در سطح استان که شامل تعداد قابل توجهی است در روزهای تعطیل نیز آماده خدمت (صدور بیمه نامه یا رسیدگی به امورات بیمه ای) هستند.

وی با بیان اینکه مراحل اولیه پرداخت الکترونیک به صورت پایلوت انجام شده، یادآور شد: اما در حال حاضر هنوز اجرایی نیست و اطلاع رسانی های لازم در این راستا در سال ١۴٠١ انجام می شود.

امینی تاکید کرد: پرداخت های ما در حال حاضر الکترونیکی است ولی تشکیل پرونده هنوز به صورت آنلاین است، اکنون از طرف شرکت اعلام شده و مرحله آخر و راه اندازی آن اطلاع رسانی نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار