امام‌جمعه مهریز گفت: مدیران در هر پست و مقامی که هستند باید برای تحقق شعار سال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نظام را یاری دهند.
کد خبر: ۱۰۳۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ 22 March 2022

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی شامگاه دوشنبه در نشستی با فرماندار شهرستان به نامگذاری امسال اشاره کرد و افزود: مدیران فرمان مقام معظم رهبری را نقشه‌راه خود در سال‌جاری قرار دهند.

وی با بیان اینکه اساسی‌ترین نیاز کشور به خصوص به دلیل تداوم تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان توجه به تولید، اشتغال مولد و مفید و پایدار است اظهار کرد: تولید و اشتغال راه‌برون رفت از مشکلات است .

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: تمامی نامگذاری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس شرایط داخلی و خارجی و نیاز کشور صورت می‌گیرد و همه باید در عمل برای تحقق آن تلاش کنند.

محی‌الدینی بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی مقام معظم رهبری، شاهد افزایش روز افزون رونق در تولید ملی و شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور باشیم.

همچنین محمد دهقان بنادکی سرپرست فرمانداری مهریز با تبریک سال جدید به اهمیت شعار و نامگذاری امسال اشاره کرد و همراهی تمامی مردم و مسئولان را خواستار شد.

وی با ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت شهرستان در ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی گفت: تعامل مردم و مسئولان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها موجب توسعه منطقه می‌شود.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار