فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: مدارس و خوابگاه‌ها آماده پذیر‌ش مسافران نوروزی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان تلاث باباجانی هستند.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 19 March 2022

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان تا به حال جلسات متعددی برگزار کرده و کمیته‌هایی نیز تشکیل شده است، در شهرستان ثلاث باباجانی مناظر بسیار زیبا و طبیعی مانند سد آزادی، سد زمکان، رودخانه زمکان و همچنین مناظری در شهر‌های میرآباد ازگله (ازگله به عنوان یک منطقه گرمسیری) وجود دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه سه سال است که با محدودیت‌های کرونایی مواجه بودیم و امسال این محدودیت‌ها کاهش یافته، به این ترتیب همه امکانات شهرستان بسیج شده که زمینه و بستر لازم را برای سفر هموطنانمان به شهرستان را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی ادامه داد: لازم است در این شرایط مناظر و امکانات شهری زیبایی را در شهرستان داشته باشیم تا مسافرینی که وارد شهرستان می‌شوند زیبایی این مناظر در یاد و خاطره شان باقی بماند.

وی گفت: همچنین شهرداری را موظف کردیم که همه امکانات را به کار گرفته و شهر را آماده کند، دو مدرسه بسیار خوب را به مسافرین نوروزی اختصاص دادیم و خوابگاه‌ها نیز برای اسکان مسافرین در نظر گرفته شده است.

شکری تاکید کرد: همه زیرساخت‌ها و امکانات شهر و همه دستگاه‌های اداری ما پای کار هستند تا مسافرین نوروزی به شهرستان سفر کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار