کد خبر: ۱۰۳۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ 17 March 2022

معارفه سرپرست فرمانداری بندر انزلی

محمد پورخوش سعادت امروز در مراسمی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بندرانزلی معرفی شد.

به گزارش تابناک گیلان ؛ امروز در مراسمی با قدردانی از امیر جانبازی، سرپرست فرماندار سابق بندرانزلی، محمد پورخوش سعادت به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بندر انزلی معرفی شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان در نشست شورای اداری بندرانزلی با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در واکسیناسیون عمومی به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم جامعه، گفت: امروزه ایران اسلامی یکی از کشور‌های پیشرو در واکسیناسیون است.

حسین مصطفی پور در ادامه افزود: بزرگترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم در همه صحنه‌ها است.

وی تصریح کرد: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان گفت: بهترین تشکر از مردم، خدمت صادقانه به آنان است که در بدترین شرایط کشور پای انقلاب و نظام ایستاده و حتی جان خود را نیز نثار کردند.

حسین مصطفی پور با بیان اینکه برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از ظرفیت مردم استفاده شود، افزود: تکلیف همه مسئولان در برابر مردم مشخص است و نباید فرصت‌ها را برای رفع مشکلات مردم و خدمت به آنان از دست دهند.

امام جمعه بندر انزلی هم در این نشست گفت: سران ۳ قوه برای مبارزه با فساد و گسترش عدالت و قانون، باید دستورالعمل مناسب را تدوین کرده و مدیرانی را هم در این راستا منصوب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با اشاره به شعار جوان گرایی دولت و روی کار آمدن وزیران جوان، اضافه کرد: ایجاد تشویش در فضای مجازی برای انتصاب مسئولانی که معرفی می‌شوند شایسته نیست.

وی افزود: همگان باید برای رفع نابسامانی‌ها، عقب ماندگی‌ها، فساد‌ها و کاستی‌های موجود در شهرستان بندر انزلی و تحقق شعار‌های دولت سیزدهم کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار