معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در گفتگو با تابناک،
معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه اولویت نخست در تمامی حوزه‌ها ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 15 March 2022

بهزاد باباخانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص برنامه‌های تحولات اقتصادی در استان با ورود به سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: بنابر سخنان استاندار کرمانشاه اولویت در استان علاوه بر حوزه اقتصادی در کل استان ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری است.

وی با بیان اینکه سیاست اصلی موضوع اشتغال است، افزود: در این مسیر باید در چند بخش فعالیت می‌کنیم، بهبود فضای کسب و کار است یکی اصلی‌ترین بخش‌ها است که ساز و کار‌های آن را در سال بعد پیاده خواهیم کرد.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حمایت از تولید، تصریح کرد: در این راستا بر احیای واحد‌های تولیدی راکد و تحت تملک بانکی تاکید داریم.

وی با تاکید بر موضوع جذب سرمایه گذار، خاطر نشان کرد: یکی از موارد مهم برای جذب سرمایه گذار فراهم کردن زیرساخت‌ها است که پیگیر تقویت آن هستیم، این زیرساخت‌ها شامل زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری است که شهرک‌های صنعتی، منطقه آزاد و منطقه ویژه زیرساخت سخت افزاری و اطلس سرمایه گذاری که برای استان بسیار ضروری است، همچنین به روز کردن فرصت‌های سرمایه گذاری، برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی سرمایه گذاری، فعال کردن حوزه سرمایه گذاری استان و مرکز خدمات سرمایه گذاری زیر ساخت نرم افزاری محسوب می‌شود.

باباخانی تاکید کرد: این موارد برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذار حتما در دستور کار قرار می‌گیرد و بسیار حائز اهمیت است که این موضوعات را به صورت ویژه پیگیری کنیم، بسته ویژه و سایر موارد دیگر در سال آینده اعلام خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار