مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار کرد: ۱۵۰ برنامه فرهنگی وبیش از ۷۰ برنامه در حوزه توانمندسازی جوانان توسط سازمان‌های مردم نهاد در سطح استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 15 March 2022

به گزارش تابناک ایلام؛  علی شائی افزود:  تجلیل از جوان برتراستان، برگزاری جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع)، برپایی میز خدمت به جوانان در نماز جمعه و نقاط مختلف استان، ارائه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده، از جمله مهمترین برنامه‌های هفته جوان در شهرستان‌های مختلف استان ایلام است.

وی گفت:  با حمایت مسئولان دولت در سال جاری شاهد پیشرفت بیش از بیش استان در تمامی حوزه ورزش، فرهنگی وامور جوانان خواهیم بود.

شائی مطرح کرد: جوان وجوانان را با فصل بهار توصیف کرد وگفت: هر فرد در زندگی اش یک فصولی دارد یکی از این فصول جوانی است که نشاط وامید ورویش همراه دارد واین فصل به تابستان پیوند می‌یابد که فصل ثمر دادن است واکنون جوانان ما برای ثمر دادن باید برای استقبال از فصل دیگر آماده باشند.

وی ادامه داد: از لحاظ علمی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی وسیاسی استعداد‌های بسیار خوبی داریم وآمار قشر تحصیلکرده ایلام نسبت به کل کشور با تناسب جمعیت استان رتبه بالای دارد واین یک افتخار زیبنده برای جوانان استان است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار