معاون استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های اجتماعی:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر تقویت آموزش و فرهنگ در سطح خانواده‌ها، وضعیت استان در برخی آسیب‌های اجتماعی را نگران کننده دانست.
کد خبر: ۱۰۳۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 14 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال در جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های اجتماعی که صبح امروز در سالن "سپهبد شهید سلیمانی" استانداری تشکیل شد اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی به میدان فرصت طلبی معاندان تبدیل شده و جنگ نظامی امروز به جنگ فرهنگی تغییر یافته است.
وی با تاکید بر لزوم نقش آفرینی جدی رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در تقویت فرهنگ و آموزش به خانواده‌ها تصریح کرد:یکی از نگرانی‌های جدی مشکلات روحی و روانی پس از کرونا است که باید برای کنترل و کاهش آن اقدام کرد.
حسین خوش‌اقبال در ادامه با نگران کننده خواندن آمار در برخی آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه گفت: وجود این آمار موجب کاهش رقبت سرمایه گذاران به استان می‌شود و نگرش به استان را مطلوب نمی‌کند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: اگر امروز درباره وضعیت آسیب‌های اجتماعی و به ویژه خودکشی تصمیمات اساسی اتخاذ نشود مطمئنا آمار نه تنها کاهش پیدا نمی‌کند بلکه ممکن است به دیگر بخش‌ها نیز سرایت  کند.     
وی با بیان اینکه "رفع مشکلات و آسیب‌های  اجتماعی نیازمند کار جهادی و انقلابی است" افزود: میتوان با توان بیشتر اقدامات کنترلی را پیش برد هر چند ممکن است برخی دستگاه‌ها مضایق اعتباری داشته باشند.
خوش‌اقبال گفت:می‌طلبد که از ظرفیت فعالان اجتماعی، علماء و ذی نفوذان استفاده کنیم تا بتوانیم با همراهی و همگامی همه مردم برای رفع مشکلات و آسیب‌های اجتماعی گام‌های اساسی برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار