تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
مهدی ربانی نژاد گفت: فعالیت‌های شخصی که خود را کارگردان فیلم سینمایی (شبح) در کرمانشاه معرفی کرده غیرقانونی و مصداق کلاهبرداری است.
کد خبر: ۱۰۳۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 13 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، اخیرا شخصی در کرمانشاه خود را نویسنده و کارگردان یک فیلم سینمایی در ژانر پلیسی به نام شبح معرفی کرد، با همکاری و اطلاع عوامل اجرایی فیلم و برگزاری نشست خبری سعی در فریب اذهان عمومی و رسانه‌ها داشت، با پیگیری‌های صورت گرفته از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و نیروی انتظامی استان مشخص شد این فرد به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کند.

مهدی ربانی نژاد معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اینباره اظهار کرد: مجوزی به نام شخصی که خود را کارگردان فیلم سینمایی (شبح) معرفی کرده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه صادر نشده است.

وی افزود: فیلمنامه فیلم شبح که یک فیلم کوتاه و مستند است به کارگردانی شخص دیگری به شورای فیلمنامه اداره ارشاد تحویل داده شده و تاکنون شورای فیلمنامه نظر قطعی مثبت در مورد این فیلم نداده و قرار بر این بوده بخشی از فیلم تهیه سپس نظر قطعی صادر شود، این شخص به حیثیت کارگردان اصلی فیلم نیز خدشه وارد کرده است.

ربانی نژاد تصریح کرد: تمام فعالیت‌های این شخص که خود را به دروغ به عنوان کارگردان معرفی کرده غیر قانونی است.

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه جوانان علاقه‌مند به بازیگری باید هوشیار باشند، ادامه داد: چنین شخصی با جذب جوانان علاقه‌مند برای حضور در پروژه سینمایی ضرر و زیان مادی و معنوی به این افراد وارد کرده است.

ربانی نژاد توصیه کرد: علاقه‌مندان قبل از هر گونه ارتباط با چنین افرادی، ابتدا از قانونی بودن فعالیت دفاتر یا اشخاص فوق اطمینان حاصل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار