مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان امروز نیمه ابری تا ابری و غبار آلود می‌باشد، از بعدظهر امروز به طور نسبی از غلظت گرد و غبار کاسته شود، اما فردا (یکشنبه) هوای استان کم و بیش غبار آلود است.
کد خبر: ۱۰۳۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 12 March 2022

فیروز دولتشاهی درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هوای استان امروز نیمه ابری تا ابری و غبار آلود می‌باشد، که گردو غبار در نواحی مرزی و نیمه‌ی غربی استان سبب کاهش شدید کیفیت هوا و میزان دید افقی گردیده است.

وی افزودد: پیش بینی می‌شود از بعدظهر امروز به طور نسبی از غلظت گرد و غبار کاسته شود، اما فردا (یکشنبه) هوای استان کم و بیش غبار آلود است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز دوشنبه پدیده قابل توجهی در سطح استان نداریم و در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه عبور موج ناپایداری علاوه بر وزش باد و کاهش نسبی دمای روزانه سبب بارش‌هایی نیز در نواحی شمالی استان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا استان بین کمینه دمای ۳ و بیشینه دمای ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود و طی این بازه زمانی سنقر با کمینه دمای یک و سومار با بیشینه دمای ۲٠ درجه سانتی گراد به ترتیب سرد‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار