مدیر کل هواشناسی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعدازظهر فردا(چهارشنبه) هفته جاری با ورود موج جدید دمای شبانه افزایش به تناوب بارش‌هایی را نیز به همراه خواهد داشت همچنین در سطوح مختلف جو کشور را از سمت نوار غربی غبارآلود می نماید.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶ 08 March 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هوای استان هم اکنون قسمتی ابری تا نیمه ابری در برخی نقاط مه آلود می‌باشد که پیش بینی می‌شود طی ساعات آینده به تدریج از غلظت مه در این مناطق کاسته شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت سامانه‌ای ناپایدار از بعد از ظهر فردا (چهارشنبه) تا پایان هفته جو منطقه را متاثر کرده علاوه بر افزایش دمای شبانه به تناوب بارش‌هایی را نیز همراه با وزش باد و احتمالا رعد و برق به خصوص برای نیمه شمالی و نواحی شرقی استان در پی خواهد داشت.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه ادامه داد: شایان ذکر است سامانه مذکور به دلیل همراهی با گسترش کم فشار قوی در سطح زمین و میدان‌های باد شدید در سطوح مختلف جو (از جمله سطح زمین) سبب خیزش طوفان‌های گرد و خاک بر فراز صحرای خشک منطقه خواهد شد.

وی گفت: پیش بینی می‌شود غبار ناشی از این طوفان‌ها از اواخر روز چهارشنبه به تدریج جو کشور را از سمت نوار غربی غبارآلود نماید.

دولتشاهی تاکید کرد: کوزران با کمینه دمای صفر درجه سردترین و سومار با بیشینه دمای ۲۰ درجه به عنوان گرم‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار