رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزنده بودن جاده‌های کرمانشاه به دنبال بارش باران خبر داد و گفت: محور‌های اورامانات و شهر‌های مناطق شرقی استان لغزنده‌تر است.
کد خبر: ۱۰۳۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸ 07 March 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار داشت: بارش باران که از عصر روز گذشته در بیشتر مناطق استان آغاز شده همچنان تا عصر امروز (دوشنبه) به تناوب ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این شرایط باعث لغزندگی جاده‌ها را فراهم آورده و می‌طلبد رانندگان با احتیاط و دقت بیشتری رانندگی کنند.

دستغیب تصریح کرد: طبق اعلام همکاران مستقر در راه ها، بارندگی در محور‌های اورامانات خصوصا پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی و همچنین شهر‌های شرقی استان نظیر صحنه و کنگاور از شدت بیشتری برخوردار است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه یادآوری کرد: مه گرفتگی و تجمع آبگرفتگی به صورت مقطعی در سطح جاده‌های استان نیز وجود دارد که همین موضوع شرایط رانندگی را سخت‌تر کرده و رانندگان باید دقت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: پرهیز از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز مهمترین توصیه پلیس به رانندگان در جاده‌های لغزنده است، کما اینکه عامل بیشتر سوانح فوتی نیز همین دو موضوع بوده است.

حیدری در پایان از وجود ۷۵ گشت پلیس در جاده‌های استان خبر داد و گفت: خودرو رانندگان متخلفی که ۲ تخلف حادثه ساز در طول سفر مرتکب شوند به مدت ۷۲ ساعت توقیف خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار