دکتر امید استادنوروزی:
سخنگوی کمپین نه به سلاح سرد و خشونت خیابانی گفت: اعضای کمپین دنبال مچگیری و تحویل دادن جوانان به دادگاه و پاسگاه با استفاده از قدرت پلیس نیستند، بلکه هدف این است با کمک و مشارکت همان جوانان، سنندج شهر دارالعلم و دارالاحسان را به شهر امن و عاری از خشونت در سطح کشور تبدیل کنیم که این مهم در کنار سایر جاذبه‌های شهر میتواند رونق گردشگری را در پی داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۳۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 03 March 2022

به گزارش تابناک کردستان، دکتر امید استاد نوروزی سخنگوی پویش نه به سلاح سرد و خشونت خیابانی بیان کرد: فرزندان مردم را که همشهری و بعضا از بستگان ما هستند با الفاظ بد خطاب نکنیم، آن‌ها ثمره خطا‌های ما در کشت سالیان قبل هستند.

دکتر امید استاد نوروزی ادامه داد: خانواده ها، مدارس، محیط و اجتماع و ارگان‌های مرتبط باید در توجه به جوانان و نیاز‌های آنان به برخورداری متناسب از امکانات رفاهی و تحصیلی، ایجاد اشتغال و اسکان و ازدواج کمک کنند و ضمن پذیرش کوتاهی‌های قبلی منبعد در جهت آسایش آنان نقش موثر خود را ایفا کنند.

دکتر امید استاد نوروزی سخنگوی پویش نه به سلاح سرد و خشونت خیابانی عنوان کرد: شهر را شهروندان میسازنند، قطعا با کرامت بخشیدن به جوانان، شهری شاد و امن و عاری از خشونت خواهیم داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار