فرماندار دالاهو در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: هموطنانی که دوز سوم واکسن کرونا را تزریق نکردند، از سفر به شهرستان دالاهو در ایام نوروز بپرهیزند.
کد خبر: ۱۰۳۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 02 March 2022

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه شهرستان دالاهو در تزریق دوز اول واکسن شهرستان اول در دریافت دوز دوم رتبه دوم و در تزریق دوز سوم جز شهرستان های برتر است و این ناشی از همکاری قابل قبول مردم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان می‌باشد.

وی با اشاره به فعالیت مداوم کادر بهداشت و درمان شهرستان، افزود: کارکنان مرکز بهداشت پای کار بوده و حتی در برخی از موارد درب منازل مردم مراجعه و آن‌ها را به تزریق واکسن ترغیب می‌کردند، در روز‌های گذشته نیز که اکثریت شهرستان‌های استان قرمز یا نارنجی بودند شهرستان دالاهو گا‌ها تنها شهرستانی بود که در وضعیت زرد قرار داشت.

فرماندار شهرستان دالاهو در ادامه یادآور شد: روز گذشته طبق آمار مرکز بهداشت دو مورد بستری داشتیم، اما در مجموع وضعیت شهرستان مناسب است، طی دو سال گذشته‌ای که با این بیماری رو به رو بودیم  در اعیاد و تعطیلات از هموطنانی که قصد سفر به شهرستان دالاهو را داشتند تقاضا میکردیم که به شهرستان ما تشریف نیاورند اکنون نیز خاضعانه استدعا داریم افرادی که دوز سوم واکسن کرونا را تزریق نکردند به شهرستان ما سفر نکنند.

محمدی تاکید کرد: با توجه به شرایط مناسبی که در حال حاضر از جهت کرونا داریم سفر افرادی که دوز سوم واکسن را تزریق نکردند ایجاد مشکل خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار