شهرستان مرزی دهلران از ۲۰ اسفند «روزملی راهیان نور» تا ۲۲ اسفند «روز شهدا» میزبان هنرمندان عرصه نمایش از سراسر کشور در پنجمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 27 February 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ لطیف صادقی معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر شرهانی، اظهار کرد: به منظور معرفی ظرفیت‌ها و تبیین نقش برجسته مردم استان ایلام و به خصوص شهرستان دهلران در دفاع مقدس حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری در دستور کار و مورد حمایت مدیریت ارشد استان بوده و شهرستان دهلران با آغوش باز به استقبال این نوع نگاه متعالی می رود و از هیچ کوششی در این رابطه فروگذار نخواهد بود.

وی گفت: این برنامه فرهنگی با مدیریت و مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مشارکت سپاه و فرمانداری و همراهی مدیران شهرستان برگزار و حسب هماهنگی انجام شده مراسم اختتامیه جشنواره با همت مدیران و معاونین صدا و سیمای ایلام به صورت زنده از شبکه استانی و برخی شبکه های ملی پخش خواهد شد.

تدابیر و هماهنگی های لازم جهت اسکان و پذیرایی هنرمندان، پوشش زنده مراسم از آنتن سیمای محلی و سراسری، فضا سازی محیطی شهر، فضای مجازی و افتتاح دبیرخانه جشنواره در محل اداره کتابخانه از مهم ترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

بیش ۵۰ اثر از هنرمندان تئاتر خیابانی کشور به دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر شرهانی ارسال شده است که پس از بازبینی، آثار راه یافته در روزهای ۲۰تا ۲۲ اسفند با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان دهلران به رقابت می پردازند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار