مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با خروج سامانه بارشی از جو منطقه، از اواخر وقت امروز شاهد کاهش ابر و کاهش دمای شبانه در سطح استان خواهیم بود، موج ناپایدار دیگری از روز پنج شنبه تا اوایل هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 26 February 2022

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هوای استان امروز نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد، بارش پراکنده و احتمالا رعد و برق خواهد بود.

وی افزود: با خروج سامانه بارشی از جو منطقه، از اواخر وقت امروز شاهد کاهش ابر و کاهش دمای شبانه در سطح استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این شرایط در اوایل وقت فردا (یکشنبه) و خصوصا در مناطق سردسیر و معتدل، ممکن است منجر به تشکیل مه صبحگاهی گردد.

وی خاطرنشان کرد: شایان ذکر است از فردا تا روز چهارشنبه دمای هوا روزانه در غالب نقاط استان به آرامی روندی رو به افزایش می‌یابد.

دولتشاهی تشریح کرد: به دنبال این وضعیت، موج ناپایدار دیگری از روز پنج شنبه تا اوایل هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر قرار داده و افزون بر کاهش دمای هوا، به تناوب سبب وزش باد و بارندگی در سطح استان خواهد شد.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا استان بین ۶ و ۱۸درجه سانتی گراد در نوسان بوده و سومار با بیشینه دمای ۲۶ درجه و سنقر و گهواره با کمینه دمای منفی یک درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و سرد‌ترین نقاط استان گزارش و به ثبت رسیده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار