شهردار یزد: فضای سبز بسیار زیادی در ادارات دولتی وجود دارند که داخل حصارکشی این ادارات قرار گرفته اند.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳ 22 February 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ابوالقاسم محی الدینی در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه دهه فجر دهه پرکاری برای شهردرای و شورای شهر میراث جهانی یزد بود، افزود: در این ایام ۶۶ طرح توسط شهرداری و در مناطق مختلف شهر به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.


وی با بیان اینکه طرح‌های آغاز به کار شده در نیمه اول سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در این طرح ها، تقاطع شهدای نعیم آباد با اعتبار بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال یکی از مهمترین برنامه‌های شهرداری و شورای شهر بود و مطابق قولی که به مردم داده بودیم همزمان با ۲۲ بهمن به بهره‌برداری رسید.


شهردار یزد درباره طولانی شدن طرح بلوار شهید محمدخانی که بیش از هشت سال طول کشید، افزود: این بلوار وضعیت بسیار نابسامانی داشت و هر سال تصادف‌های زیادی در آن رخ می‌داد.


وی ادامه داد: از حدود ۴ ماه پیش با همکاری دهیاری اکرمیه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال که نزدیک به ۸۰ درصد این اعتبار توسط شهرداری تامین شد تملک‌های این مسیر انجام و با انجام ساماندهی بلوار در ۲۱ بهمن طرح اجرا شد.


محی الدینی با اشاره به اینکه فضای سبز بسیار زیادی در ادارات دولتی وجود دارند که داخل حصارکشی این ادارات قرار دارند، گفت: این موضوع را به عنوان یک پیشنهاد به استاندار و نماینده مردم شریف یزد در مجلس ارائه می‌کنیم که همانند شهرداری، این ادارات دیوار خود را عقب‌تر برده و به عنوان فضا‌های سبز شهری در اختیار مردم قرار گیرد.


شهردار یزد با بیان اینکه روند افتتاح طرح‌های شهرداری یزد همچنان ادامه دارد، خاطرنشان ساخت: این طرح‌ها تا پایان سال به صورت مستمر به بهره‌برداری می‌رسند و تمام تلاشمان این است که هرچه طرح نیمه تمام داریم در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و بهره‌برداری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار