معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در صورت تداوم روند افزایشی احتمال دارد محدودیت ها و ممنوعیت های جدیدی را در استان اعمال کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 19 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه ستاد ملی کرونا در استانداری برگزار شد در این جلسه حسین خوش اقبال اظهار کرد: با توجه به سرعت شیوع اُمیکرون و افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها از مردم انتظار داریم سریعاً برای تزریق دُز سوم واکسن اقدام نمایند.

وی افزود:رعایت توصیه های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و اجتناب از حضور در تجمعات برای قطع زنجیره انتقال ویروس ضروری است.

خوش اقبال تصریح کرد: در صورت تداوم روند افزایشی احتمال دارد محدودیت ها و ممنوعیت های جدیدی را در استان اعمال کنیم.

معاون معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: عبور از این پیک نیازمند همکاری و همراهی مردم است و از مردم انتظار داریم در آستانه سال نو؛ برای رعایت پروتکل های بهداشتی نهایت اهتمام را داشته باشند.

وی همچنین افزود: با همکاری اصناف و بازاریان و حضور تیم های بازرسی اداره صمت امکان نظارت مستمر فراهم شود و استفاده از ماسک توصیه شود.

خوش اقبال در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی برای انجام واکسیناسیون رده های سنی مختلف و از جمله کودکان دستورالعمل ها را اطلاع رسانی می نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار