رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی و لوازم بهداشتی  کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه صنف لوازم بهداشتی آرایشی و تجهیزات پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به حساسیت و تخصصی بودن این بخش متقاضیان ورود به این صنف از آموزش‌های لازم بهره مند می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 19 February 2022

علی مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: این اتحادیه شامل تجهیزات پزشکی و آرایشی بهداشتی است، بخش تجهیزات پزشکی دارای لاین‌های تجهیزات بیمارستانی، دندانپزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی می‌باشد به علاوه این تجهیزات در دو بخش عمده فروشی و عرضه کالا به بیمارستان‌ها و بخش مصرفی به صورت مغازه و عرضه کالا به عموم مردم فعالیت می‌کنند.

وی افزود: اتحادیه دارای کمیسیون آموزش است که در این کمیسیون کارشناسانی با ۲۰ الی ۲۵ سال تجربه فعالیت می‌کنند که هموار در حال به روزرسانی اطلاعات خود هستند و فعالین صنف راهنمایی لازم را از طریق این کارشناسان دریافت می‌کنند.

رئیس اتحادیه تجهیزات پزشکی کرمانشاه ادامه داد: افراد پیش از اخذ پروانه کسب با ارسال نامه‌ای از سوی اتحادیه به معاونت غذا و دارومعرفی می شوند تا ضمن انجام آزمون مراحل کسب پروانه را طی کنند.

وی گفت: همچنین اتاق اصناف کلاس‌ها و آزمون‌های آموزشی دارد که بحث کلیات صنفی مانند بهداشت، مالیات، قیمت گذاری و نرخ گذاری در آن مطرح می‌شود و متقاضیان ورود به این صنف باید این دوره را بگذرانند.

مرادی در ادامه خاطر نشان کرد: فعالین این صنف عمدتا نمایندگی شرکت‌هایی هستند که از تهران حمایت می‌شوند و شرکت‌های تجهیزات پزشکی نیز هر سال آموزش‌هایی برای این افراد برگزار می‌کنند تا  به مصرف کننده انتقال دهند.

وی با بیان اینکه این شغل علی رغم حساسیت‌ها و تخصصی بودن کمترین شکایت را از سوی مصرف کنندگان داراست، تصریح کرد: حدود ۲۰۰ واحد صنفی مجوز دار در حوزه تجهیزات پزشکی در شهر کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

به گفته مرادی بازرسی از واحد‌های صنفی توسط اتحادیه. اتاق اصناف و معاونت غذا و دارو مرتبا در حال انجام است و کد آیسیک برای ورود اعضای جدید با توجه به تایید اتحادیه و معاونت غذا و دارو باز بوده و افراد جدید می‌توانند با کسب شرایط لازم به این صنف ورود کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار